Dag 12

Verenigde Staten, Rockaway Beach

Vanochtend rond half 10 op de fiets gestapt. Voor Marco nog even een frustratie moment omdat het begon te regenen. Na een half uurtje wachten was het weer droog. Dit is typisch voor de Oregon Coast dat er s ochtends wat mist/regen is. Onderweg helaas ook nog wat miezer regen het eerste uur. Dit komt ook omdat het binnenland groen is, meer regenwoud achtig en aan de oceaan helder en blauwe lucht.
Zoals belooft een aantal typische Oregon kust vergezichten, zie hiervoor de foto's. Het was prachtig fietsen, met het laatste uur veel zon! Onderweg bij de verschillende uitkijkpunten wederom vaak aangesproken door amerikanen die onze reis indrukwekkend vinden. Ook met fietsen hier gaat het goed, de Amerikanen zijn heer in het verkeer.
Rond 2 uur aangekomen in Rockaway Beach. Ingecheckt in ons appartement, lekker gedoucht, fftjes uitgerust en toen nog een lange wandeling over het strand gemaakt met geen wolkje aan de lucht.
Savonds zelf gekookt en zometeen lekker slapen.

Verder willen wij iedereen bedanken voor alle reacties op onze reisverslagen, leuk om te lezen dat jullie ons volgen.

Zeker volgen wij jullie en door jullie mooie foto‘s kunnen we optimaal meegenieten!

leo en Yvon 2017-04-29 10:31:54

Hallo jullie twee. Heel mooi ,alles...maar ik kan niet wachten, tot jullie in Californië zijn. Fantastisch wat jullie doen.. Maar blijf van die eekhoorntjes af ,die bijten en kunnen een ziekte hebben. We hopen óók nog een keer daar te zijn. Groetjes Jeannie en Gerrit & Esta.

Jeannie en Gerrit. 2017-04-29 16:59:37

Super dat jullie weer per fiets verder kunnen!! :-) Prachtige foto´s... en met een strak blauwe lucht zal het daar optimaal genieten zijn. Fietse maar weer! groetjes Kevin en Marloes

Kevin en Marloes 2017-04-30 19:52:56

Fijn te zien dat je weer opgeknapt bent en als nu alle dagen de zon gaat schijnen zal je nog meer opknappen :) wat een indrukwekkende foto's. geniet er van!! groetjes Wilma