Dag 2

Canada, Sidney

Vannacht heerlijk geslapen, hadden wij ook echt nodig. Na een nacht goed slapen een heerlijk ontbijt. Voor mij een omelet met spinazie en champignons en voor Marco crepes, dunne pannenkoekjes met cottage cheese en blueberrys Niet echt wat wij gewend zijn als ontbijt

Daarna besloten dat wij op deze regenachtige dag niet door heel vancouver gaan touren naar de ferrie. Dus hadden we wat tijd over om down town vancouver te ontdekken. Vanuit onze bed & breakfast richting vancouver harbour gelopen en hier een stuk langs gewandeld. Daarna rondom de lost lagoon, een meertje, gewandeld. Marco kon het weer niet laten om te dicht bij een gans in de buurt te komen, deze was er niet zo van gediend en beet hem in zijn broek....
Eenmaal terug, uitgecheckt en gewacht op onze taxi die ons naar de ferry bracht. Op naar de rust en de natuur. Eenmaal op de boot varen we tussen allemaal kleine eilandjes door, prachtig.

Aangekomen in Swartz bay moesten wij nog ongeveer 7 km fietsen naar het plaatsje Sidney. Hier is onze tweede slaapadres. Een fietser van de lokale bevolking is met ons mee gefietst tot de bed & breakfast omdat wij deze niet meteen konden vinden. Van deze gast vriendelijkheid kunnen Nederlanders nog wat leren 😉. De bed & breakfast is van een ouder echtpaar. Vanavond hebben we aan de bay gegeten.
Zometeen slapen, toch wel last van een jetleg, en morgen richting San Juan Island.

Wat is het daar schattig. Lijkt me een enorm cultuurverschil. De foto's stralen rust uit 😀

Nanny 2017-04-19 06:33:08

😍😍😍.... Ziet er mooi uit!

Anne 2017-04-19 07:31:03

wow, mooi, kon je het inderdaad weer niet laten, zie helemaal voor me hoe je enthousiast op die gans afgaat, Marco. groetjes Wilma

wilma 2017-04-19 09:26:49

Marco pas op want straks komen in plaats van ganzen de grote bruine beren.

wiel 2017-04-19 13:34:15

Veel plezier samen, geniet ervan! Mooi avontuur.

ans 2017-04-19 17:14:21

Hee! Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen!! En de eerste foto´s zien er al prachtig uit. Leuk om de eerste avonturen zo te lezen. Geniet ervan en heel veel fietsplezier ;-), Groetjes!

Kevin en Marloes 2017-04-20 11:56:42

Mooi hoor, geniet van jullie avontuur. Fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden!