Dag 55 Los Angeles, Hollywood

Verenigde Staten, Long Beach

Vandaag zijn we naar Hollywood en Beverly Hills geweest. We zijn vanuit Long beach met de metro naar Hollywood gegaan. Het plan was om vanuit daar de 'hop on, hop off' bus te gebruiken om alle bezienswaardigheden te zien. Echter bij het verlaten van het metrostation werden we aangesproken door een bedrijf dat hollywood tours organiseert met kleine busjes.

Ze hadden nog lege plekken die snel opgevuld moesten worden dus we mochten mee tegen een lager tarief, het kinder tarief😊.
In 2,5 uur kregen we veel van hollywood te zien:
  • filmlocaties;
  • hollywood letters op de berg;
  • huizen van bekende acteurs en mensen uit de muziek;
  • Rodeo drive, duurste winkelstraat ter wereld;
  • en vele andere bezienswaardigheden.

Na de tour, om half twee, eindelijk tijd voor lunch. We hadden flinke honger gekregen. We zijn bij het Hard Rock café gaan eten, waar veel gitaren en kledingstukken van bekende artiesten hangen, waaronder de bekende jurk van Marilyn Monroe.

Na de lunch rustig de tijd genomen om de Walk of Fame te bekijken, waarna we rustig terug zijn gereisd naar ons motel.

Leuke foto's wederom en top dat jullie met die tour mee konden. Z'n reis zit toch vol verrassingen. Ronella, je moet wel even lief lachen naar King Kong. Hij is gevoelig voor knappe dames, dan laat hij Marco misschien vrij ;)

Purdey 2017-06-11 09:44:54

Zo aardig wat leuke optrekjes te zien daar. geniet van de mooie dagen, groetjes Wilma