Dag 33

Verenigde Staten, Albion

Na twee lange dagen op de fiets gisteren en eergisteren, vandaag ervoor gekozen om maar een korte etappe te fietsen, van Fort Bragg naar Albion, ongeveer 16 mile. Het was mooi weer en we kwamen onderweg een mooie camping tegen in een baai. Dus dus hier onze tent voor de 1ste keer opgezet. Het waaide wat hard, maar in de zon het was heerlijk.

Vanmiddag in plaats van fietsen wat andere dingen gedaan die moesten gebeuren:
  • de ketting van Ronella's fiets moest nagespannen worden (Marco had thuis bij de fietsenmaker meegekeken dus dat hebben we zelf gedaan);
  • we hebben overnachtingsadressen tot San Francisco gezocht;
  • hotel in San Francisco geboekt voor over paar dagen;
  • kaartjes gereserveerd voor Alcatraz. Kaartjes bleken al bijna uitverkocht maar gelukkig kunnen we 24 mei nog Alcatraz bezichtigen;
  • en natuurlijk ook lekker uitgerust, zodat de benen morgen weer in topconditie zijn.

Helaas gebeurde er iets minder fijns toen Ronella op het slaapmatras in de tent ging zitten vanavond. De verbinding tussen twee luchtstroken ging kapot, de lucht blijft in het matras, maar in het midden zit er nu een bobbel. Heel vervelend, maar gelukkig kunnen we hem nog gebruiken. In San Francisco gaan we naar een oplossing zoeken, dan komen we weer outdoor winkels tegen.