Dag 7 en 8

Verenigde Staten, Kelso

Gisteren met het veer van Bremerton naar Seattle gegaan en toen de trein naar Kelso. Dit hebben wij gedaan omdat ik, Ronella, mij niet lekker/fit voelde.
Sinds een paar dagen veel hoesten wat niet beter werd. Het idee is dat wij twee dagen in een motel blijven zodat ik weer wat beter ga voelen.

Helaas ging het vandaag na een goede nacht rust nog steeds niet beter. Waardoor wij deze ochtend naar de dokter zijn gegaan, wat in Amerika betekend dat je naar de 1ste hulp gaat. Hier hebben ze alles nagekeken en een longfoto gemaakt. Gelukkig geen longontsteking maar wel een bronchitis. Dus met een hoop medicatie, ongeveer 500 dollar... weer terug naar het motel.

Hier hebben wij een plan gemaakt voor de komende dagen, aangezien dit niet binnen een paar dagen over is. We hebben een huurauto gehuurd, krijgt Marco toch zijn zin om in een grote auto te rijden, namelijk een GMC Yukon XL. Dit was de enige auto waar de fietsen in passen en die navigatiesysteem heeft.
We rijden morgen naar Seaside, net onder Astoria, waar we een appartement gehuurd hebben tot vrijdag. Hier zitten we aan de zee en kan Marco wat meer doen. Daarna op vrijdag weer door op fiets hopen we. Als het goed is stopt het dan ook met regenen.
Vanaf seaside volgen we de kustlijn naar Californië, waar het steeds warmer zal worden.

Volgende keer hopelijk beter nieuws.

Beterschap zusje 😊

Anne 2017-04-25 07:15:04

Beterschap. Als de regen voorbij is en het wat warmer wordt zal het wel beter gaan.

Xander 2017-04-25 07:45:18

Beterschap meid! Even goed uitrusten en rondrijden in z'n auto is ook zeker geen straf;) Hopelijk daarna weer de fiets op!

Purdey 2017-04-25 07:56:57

Beterschap inderdaad, goede beslissing, je gezondheid gaat voor. groetjes WIlma

Wilma 2017-04-25 08:38:34

Ohhhh......naar een paar dagen voor echte bikkels zoals jullie met regen, wind flink wat hoogteverschillen nu dan toch een tegenslag. Jammer...maar héél fijn dat jullie nu de warmte tegemoet gaan :D! Ronelle: rust lekker uit en laat je maar lekker verwennen door je privechauffeur die op zijn beurt weer optimaal kan genieten van zijn big car! hahaha. Geniet nog van alles wat komen gaat en zorg goed voor jullie zelf! :-D

Leo en Yvon 2017-04-25 09:26:15

Hallo Ronella / Marco, Jammer met deze tegenslag, zorg maar eerst dat je weer helemaal opknapt. Houw zeker maar een paar dagen rust zodat je weer helemaal beter bent en het weer {temperatuur} ook meewerkt aan het opknappen. Ga niet te vlug weer van start. Groetjes Els en Wiel.

Els 2017-04-25 09:51:24

Allemaal goeie tips.Ik sluit me bij iedereen aan, neem rust. Komt goed. Mooie auto..