Dag 36

Verenigde Staten, Point Reyes Station

Vanmorgen werden we op tijd gewekt door 'blaffende' zeehonden. Rond 9 uur vertrokken vanuit Jenner richting Point Reyes Station. De eerste twee uur was het flink mistig, zowel aan de kust als landinwaarts. Rond half 12 klaarde het snel op en werd het al snel warm, uiteindelijk 28 graden vandaag.

Op een paar stukjes langs de kust na verliep de route vandaag landinwaarts. Highway 1 slingert hier met vol bochten tussen en over heuvels. De heuvels en valleien zijn gevuld met weilanden, grote boerderijen (ranges), maar ook wijnranken.

Onderweg in Bodega Bay was de medewerkster van het visitor centre erg behulpzaam en heeft ons geholpen een slaapplaats voor vannacht te vinden. Omdat alle kampeerspullen droog zijn willen we deze vandaag niet gebruiken omdat we hierna drie nachten in een motel in San Francisco zitten.

In Valley Ford, een oud cowboy achtig dorp, boodschappen gedaan. Ook vandaag weer een flink aantal andere fietsers gezien en gesproken die dezelfde route fietsen, al dan niet in tegengestelde richting en/of een deel van de route.

We zijn nu in Point Reyes Station. Morgen fietsen we de laatste 35 mijl tot aan San Francisco.

Zo nu gaan jullie naar de bewoonde wereld...San-Francisco. Een heel verschil . De brug over , en neem eens de oude tram. Mooie foto's iedere keer weer. Geniet ervan....🌞👍 Jeannie en Gerrit & 🐾