Dag 22

Verenigde Staten, Port Orford

Vandaag wederom een prachtige dag met geen wolkje aan de lucht. Ook relatief vlak, voor zover je dat hier kunt zeggen. Weinig miles, ongeveer 32 en 350 hm.
Vanmorgen vroeg in Bandon vertrokken waarbij we na ongeveer een mile bij Coquille Point uitkwamen. Hier liggen onder andere de Elephant rock en Face rock. Prachtig. Een klein uur op het strand genoten en foto's gemaakt☺
Hierna weer terug op de highway 101, waarbij we glooiend richting Port Orford gaan.
In Langlois zagen we een Santos fiets naast de weg staan. De fietskenners onder ons weten dat dit een Nederlands merk is, dus toch maar even het cafe binnen gelopen en kennis gemaakt met Richard. Hij fietst ook naar San Diego, maar met iets meer miles op een dag dan wij.
Eenmaal in Port Orford aangekomen even boodschappen gedaan en gerelaxt. Daarna nog even naar het strand gelopen en hier Battle rock bekeken. Daarna heerlijk gegeten bij Redfish. Beste eten tot nu toe, portie had iets groter gemogen... Marco had de vangst van de dag, maar hij weet nog steeds niet wat hij gegeten heeft, maar het was heerlijk!😋
Vandaag tijdens het fietsen maar vooral toen we zaten te eten veel fietsers gezien die dezelfde route fietsen.
Marco is nu nog even foto's aan het maken met de zonsondergang. Morgen richting Gold Beach.

Zo te zien gaat het jullie tot nu toe "voor de wind". Houden zo en nog veel plezier

Marianne Verheijden 2017-05-09 08:31:34

heerlijk om op dinsdagochtend de werkdag te beginnen met jullie reisverslagen en goed te zien dat het mooie weer er eindelijk is om jullie te begeleiden, groetjes Wilma

Wilma 2017-05-09 08:59:41

Prachtig weer en mooie foto's. Heerlijk om daar te wandelen. Jeannie.