Dag 61 & 62

Verenigde Staten, Los Angeles

Onze reis gaat nog even verder...

Sochtends eerst naar Coronado gereden om twee fietsdozen op te halen, daarover zometeen meer.....
Daarna in Coronado wat rond gekeken en een heerlijke pizza gegeten. Daarna terug naar Imperial Beach waar ik graag nog een potje zand wilde ophalen van het strand. Toen naar de bouwmarkt voor inpak materiaal voor onze fietsen. Daarna naar de wasserette om al onze stinkende fietskleren te wassen...

De fietsdozen hadden nog wat voeten in de aarde. Marco had een aantal dagen van te voren gebeld, ze hadden dozen genoeg. Eenmaal daar konden we rond 5 uur 2 dozen ophalen, ze zouden er 2 wegzetten. Rond 5 uur aangekomen waren ze dit helaas vergeten, ook was de vuilnis net geweest. Dus ze hadden nog maar 1 doos. Ze wilde ons ook niet helpen met een 2 de doos 😐
Gelukkig zat er twee deuren verderop nog een fietszaak die ons wel wilde helpen, zo hadden we twee dozen 😊
Maar....wel dozen die een stuk kleiner waren dan de heenreis. Positieve is dat het super stevige dozen zijn.
Eenmaal terug in het motel de fietsen ingepakt. Maar ze moesten toch wel iets verder uit elkaar gehaald worden voordat ze paste. Bij beide fietsen moest het stuur eraf gehaald worden. Ook het voorwiel, bagagedragers, zadels en spatborden moesten eraf. Bij Marco moest ook de voorvork nog achterstevoren gedraaid worden.
Hopelijk komen de dozen heel aan in Nederland, want voor het opbouwen hebben we wel weer een dagje nodig, dat doen we liever niet in de aankomsthal van schiphol... 😉

Vandaag eerst onze fietstassen opnieuw ingepakt, de warme kleren en fietskleren hebben we niet meer nodig. We gaan richting de 40 graden en hoger...
Daarna op ons gemakje naar Los Angeles gereden waar we in het Hilton op vliegveld van LA slapen. Hier slapen we onze laatste nacht ook voordat we naar Nederland vliegen. De fietsen kunnen we hier twee weken achterlaten.
Toen auto's gewisseld, van een grote Dodge pick-up naar een Toyota camry. Een goedkoper en minder groot model.
Morgen gaan we richting Meadview, hier zullen we twee dagen geen internet hebben, maar wel naar de Grand Canyon.