Dag 29

Verenigde Staten, Ferndale

Vandaag een rustige dag. Vanochtend vroeg vertrokken voor uiteindelijk 42 mile met 375 hm.
Het voelde voor ons aan als een vlakke dag, maar onze spieren zijn denk ik inmiddels wel gewend aan het klimmen. Marco had vandaag een gigantische hooikoorts aanval. Na het innemen van de medicijnen gint het beter, maar laterna kreeg hij last van de bijwerkingen😕.

Onderweg veel uitgestrekte weilanden met boerderijen en koeien.
Rond Loleta moesten we even een detour maken via de 101 omdat de weg was afgesloten.
Daarna door naar een prachtig historisch plaatsje Ferndale met huizen in de victoriaanse stijl. 's middags nog even rondgekeken in dit dorpje.
Op één van de foto's staat een B&B, we hebben gekeken of hier niet konden overnachten maar dit was erg duur, de goedkoopste kamer begon bij 155 dollar, de rest erna vanaf 195 dollar tot bijna 400....

We hebben voor vannacht een andere plek gevonden in Ferndale, een kleine suite met een eigen keuken, waar we zelf heerlijk gekookt hebben. Pasta met gehaktballen.

Voor onze volgers hebben wij nog een kaartje hebben toegevoegd, waarop te zien is dat we ongeveer halverwege zijn. Morgen en overmorgen gaan we over de avenue of the giants, een weg dwars door de bossen. Morgennacht slapen we in een blokhut halverwege deze bossen.

Mooie foto's allemaal, geniet ervan!

Ans 2017-05-16 07:27:44

Hier ook lekker hooikoorts weer. het gaat wel snel jullie reis als je het hier volgt, geniet er maar lekker van, groetjes Wilma