Weer thuis

Nederland, Veghel

We zijn weer thuis in het schone en luxere Nederland, dus dit is mijn laatste berichtje.
Graag willen we jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie interesse en reacties. Het was een enorme stimulans om toch een verslag te maken op de momenten dat mijn ogen dicht vielen van de slaap. Heel dankbaar om dan de volgende dag een lieve reactie te lezen.
We hopen met dit reisverslag een zo goed mogelijk beeld van de Islamitische Republiek Iran oftewel het oude Perzië gegeven te hebben.
En wie weet, tot een volgende reis!

Het was ook een super verslag dat jullie gegeven hebben van een prachtig land, wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt en ik heb ervan genoten. Dankjewel!

Yovan 2019-10-10 17:43:58

Beste Frouke en Albert, hartelijk dank voor de uitgebreide verslagen en prachtige foto's. Wat bijzonder, een rondreis door zo'n land. Ik ben wel blij dat ik daar niet woon. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Het duurt nog even voor we elkaar weer zien. Tot dan groetjes

Marianne van Eeten 2019-10-11 00:10:00

Hallo Froukje en Albert. IK lees net dat jullie weer veilig thuis zijn. GOEDE REIS GEHAD? EN VEEL GEZIEN ZOALS WE GELEZEN HEBBEN. NOU WEER EVEN WENNEN IN JE EIGEN OMGEVING. EN HET NORMALE LEVEN WEER OPPAKKEN. TOT ZATERDAG.GR.ODA EN HANS.