fietstocht door de omgeving van Hoenderloo

Nederland, Hoenderloo

Vol goede moed vertrokken wij naar het dal ontstaan in de ijstijd. Deze tocht viel niet altijd mee; het hoogteverschil was groot en wij zijn duidelijk niet de beste klimmers. Maar volhardend als wij waren hebben wij het dal bereikt. Dat was echt de moeite waard en zijn toen toch nmanmoedig verder gegaan. Heuvels van meer dan 10% stijging en daling vallen toch niet mee. Halverwege hebben wij ons opgepept met een "koffie met" en hebben op tijd voor het uit eten gaan de bungalow weer bereikt.
Daarmee kwam een eind aan deze vakantie en zijn we vrijdag weer huiswaarts gegaan.

Volgens mij hebben jullie weer een heerlijke week gehad. Wat staat die hei er geweldig bij zeg, en de wolkenluchten zijn ook niet mis! Leuk dat jullie nog zoveel hebben kunnen doen, ook al is dat met rolstoel soms toch nog best een uitdaging (ziet er op de foto ook wel zo uit ;-)) Gelukkig is er na gedane arbeid altijd koffie met. En zag ik nou een boomstamtafel staan in jullie bungalow...?

Nelleke 2015-09-11 18:00:33

De hei is echt prachtig, wouw fantastisch! Inderdaad een heerlijke vakantie!