Surfen

Nederland, Horst

Om tien moesten we de sleutel inleveren en dat deden we klokslag 10 uur. Daarna kon er toch nog door Nelleke en Ron gesurfd worden. Weliswaar op een andere plek, maar na een minuut of 20 rijden hadden wij het Horsterstrand gevonden. Martien en ik hebben een uurtje naar hun surfles gekeken en toen ze nog een tijd mochten oefenen zijn wij alvast tevreden op weg naar huis gegaan.

Leuke foto's! De botsing staat er ook goed op. We hebben nog goed geoefend, maar het was wel weer even wennen hoor (vooral voor de handen). Ook een leuk gezicht met die windmolens op de achtergrond: echt Flevo's! Onze terugreis was ook voorspoedig en zou volgens tomtom (zonder tussenstop bij LaPlace) bijna 50 minuten duren. Dus misschien toch een plek om te onthouden voor nog eens een dagtripje... En over buitenkansjes hoeven we het niet meer te hebben, daar houden we onze ogen goed voor open :-)

Nelleke & Ron 2010-05-21 21:54:14

Spot ik hier talent :D ?

Sanne 2010-06-02 12:42:35

Nee dat is keiharde trainingsarbeid!