Familie weekend fam. Van Zeeland

Nederland, Rheden

Het familie weekend begint eigenlijk om 12.oouur in Hotel De Roskem. Aangezien dat voor ons toch wel een beetje krap is na de denkelijk late thuiskomst uit Frankrijk, wordt het voor ons hoogstwaarschijnlijk een beetje later en sluiten we tegen de avond aan. Liever gezegd zo ongeveer bij het diner. Het bezoek aan Doesburg laten we dan maar voorbijgaan. Het is inderdaad later in de middag geworden. Als geroutineerde vakantiegangers begaven we ons naar weer een andere, mooie hotelkamer. Na ons wat opgefrist te hebben gingen we naar het diner: nu eens niet erg laat, maar voor onze doen erg vroeg nl. om 18.00 uur. Het was een erg lekker diner (zonder vis!) en het was heel gezellig. Zo werd het toch nog tegen 21.00uur dat we uit het restaurant vertrokken. Enkele liefhebbers hebben al wandelende de omgeving nog verkend.

Mooi om al wat foto's te zien van ons verblijf op de Veluwe-Zoom. Bij het diner werd er ogenschijnlijk wel serieus gebuurt. Het was een geslaagde dag. Jammer dat jullie wat later waren. Maar wel begrijpelijk.