Van alles wat

Nederland, Lage Vuursche

We moesten natuurlijk eerst even naar de resultaten van de verkiezingen kijken en de commentaren beluisteren.
Daarna werd het heel dreigend en miezerig weer, dus werd het een beetje een dag van af en toe naar buiten, een eindje fietsen en af en toe binnen scrabblen en vast wat dingen opruimen en inpakken.
Nu zijn we net terug van een heerlijk dinertje als afsluiting van de vakantie. Volgend jaar hopen we met zijn vieren weer samen een weekje ergens heen te gaan. Jan is aan de beurt om de streek te kiezen.

Volgens mij heb ik daar ook wel eens gegeten!

Guus 2012-09-14 20:06:21

Wat kan het Nederlandse landschap toch mooi zijn :)

Sanne 2012-09-15 13:05:35

En toen waren er plaatjes. Zie je nu wel dat dat alle verschil maakt. Wat een luchten en wat een weer!!! Hier is 17 graden en grijs bij uitgevonden. Het eten ziet er ook voortreffelijk uit Alleen bij Martien is het een mysterieus hoopje. Ik hoop dat het lekker is geweest. En weer thuis. Ook altijd leuk,

diny 2012-09-16 21:42:34

Leuk! Met foto's nu. Echt mooi al die lekker nederlandse blauwe luchten met schapenwolkjes, heerlijk :-)