Klaar voor vertrek

Chili, San Bernardo

De laatste dag moesten we al weer vroeg klaar zijn om naar het vliegveld van Santiago te gaan. Jean-Carlos bracht ons naar het vliegveld waar we, nadat we de koffers hadden ingeleverd, nog enkele uren moesten wachten voordat we vertrokken. De terugreis liep voorspoedig met een tussenstop in Parijs. Het was een geweldige beleving en ik wil iedereen bedanken dit er aan mee heeft gewerkt om het ons zo naar de zin te maken.

Pap, wat een geweldige reis! Wat hebben jullie veel gezien en gedaan. Zoveel verschillende indrukken, landschappen en mensen, daar zul je nog lang van nagenieten. Ik moest erg lachen om de verjaardag van Jan en was blij te zien dat Seraf nog even een boomstam door kon zagen ;-) Erg leuk dat je alles online gezet hebt, zodat we alvast een voorproefje kunnen krijgen. Natuurlijk willen we alle verhalen ook nog persoonlijk horen :-) Hier dichtbij is overigens ook een plaats Victoria (genoemd naar... hoeveel Victoria's zouden er wereldwijd niet zijn?) en die zullen we ook nog gaan bewonderen.

Nelleke 2017-05-09 21:12:48

Hoi Martien, wat leuk om jouw verslag te lezen. Je hebt een fantastische reis gemaakt, veel mooie dingen gezien (exotische bloemen, natuurlijk). En dan de hereniging van de broers, dat moet ook heel bijzonder zijn geweest. Nu heb je een beeld van hoe het leven daar is. Een ervaring die je maar een keer in je leven meemaakt! Ik kijk uit naar de uitzending op de tv.

Maria 2017-05-14 10:58:30

Leuk, dat je je reis op pindat hebt gezet. Nu hebben we al een indruk gekregen van je mooie reis. Van Guus en Anne zullen we wel horen, wanneer het uitgezonden wordt. Dat gaan we natuurlijk ook bekijken. Zo te zien is het wel een geweldige ervaring geweest om dit samen met je broers te beleven.