Nederland, tilburg

Vertrek naar de sneeuw (op dat laatste hopen we natuurlijk)

Niet MenM vertrekken vandaag, maar Maria en Diny. Voor mij is het weer ouderwets vroeg opstaan, want we vertrekken om 6.30uur met de bus naar Zwitserland waar we als het goed gaat voor het diner in Lungern arriveren. Het is een nogal groot gezelschap: 39 personen staan op de lijst.

Dames, een heel fijne reis toegewenst. Hopelijk is het een leuk reisgezelschap en hoeven jullie niet te vechten om de schnitzels (of je te schamen voor [het gebrek aan] tafelmanieren van anderen). Geniet van de mooie omgeving, waai lekker uit en een hele goede reis! p.s. En niet overdrijven mam, de weerseverwachting geeft -4 tot 4 graden aan.

Nelleke 2008-02-08 12:32:13

Vanmorgen was het inderdaad vroeg opstaan maar we waren ook al wakker. Zo was er tijd genoeg om te ontbijten, het koffer/tas verder in te pakken en optijd bij Diny te zijn. Ook zij bleek al kant en klaar te zitten. Haar koffer was als gebruikelijk wat groot uitgevallen en vulde de gehele kofferbak van de auto. Toen we bij Stappegoor aankwamen stond de bus al klaar en waren er al de nodige vakantiegangs aanwezig, volgens chauffeur. Ik hoop voor de dames dat het een voorspoedige reis wordt en dat de gewenste sneeuw ook echt aanwezig zal zijn. Veel plezier en weer gezond en wel terugkeren. Ik zal thuis op de "winkel" passen.