Op de fiets naar Den Bosch en weer terug.

Nederland, 's-Hertogenbosch/Tilburg

Vandaag zijn we traditiegetrouw naar Den Bosch gefietst. Het waaide wel flink, maar je moet er iets voor over hebben. Die wind viel toch alles mee omdat we niet langs de snelweg gegaan zijn, maar door de kleine dorpjes waar je toch veel meer beschutting hebt. Daar kom je ook nog boerderijen tegen waar ze verse spullen verkopen zoals in dit seizoen aardbeien en asperges. Zo levert de tocht ook nog wat lekkers op. Tegenwoordig fietsen we ook door Het Broek Den Bosch binnen. We hebben dan de hele tocht niets met drukke wegen te maken; erg gezellig.
Martien moest toch even een paar foto's vanuit Het Broek maken van het uitzicht op Den Bosch. Jammer genoeg heeft hij er geen gemaakt van de nieuwste aanwinst van de St. Jan: de engel met de mobiele telefoon, we hebben hem/haar(?) wel gevonden.
Thuisgekomen na een paar leuke fietsuren hebben we nog even genoten van ons tuintje dat er, dankzij sproeien nog goed uitziet.