35 jarig jubileum

Nederland, Hilvarenbeek

Hoi Guus, Anne, Ron en Nelleke,
Allereerst onze dank voor het prachtige boeket bloemen. Het is een geweldig mooie bos; je kunt nu zelf zien wat voor moois jullie gegeven hebben. Ook veel dank voor het cadeau, daar doen jullie ons inderdaad een groot plezier mee, dus dat gaat goed komen. Verder hebben we een gezellige dag gehad: we zijn samen naar de Beekse Bergen geweest waar je altijd een leuke tijd hebt. Steeds is weer iets nieuws en gedragen de dieren zich anders. Jong grut was er ook al te zien.
Verder nog meer bloemen gehad, koffiedrinkers en taarteters, waarna we samen de dag af gaan sluiten met een etentje.
Jullie houden het nog tegoed.

M en M hartelijk gefeliciteerd met het jubileum, jullie hebben een gezellige dag gehad, dat kan ook niet anders, Hilvarenbeek is ook heel leuk en lekker dichtbij. en dan nog een gezellig etentje, dan kan de dag niet meer stuk. wij blijven hier de vakantiegangers maar volgen, ze genieten er wel van en ze beleven van alles. erg leuk allemaal. Groetjes en tot ziens