Nederland, tilburg

Hiep, Hiep, Hoera

Nu hoop ik maar dat het papier van het reisbureau, waarop jullie geboortedata staan, ook juist is en dat Martijn echt op 22 november jarig is. Dan is het nog even zoeken wanneer je een bericht moet versturen zodat het ook op tijd aankomt. (Wat een gedoe eigenlijk).
In ieder geval hebben wij er over nagedacht en schatten in dat we er zo toch niet ver naast zitten dus: Van harte gefeliciteerd Martijn (en de rest van de familie natuurlijk ook) met je verjaardag. Het is natuurlijk wel een hele speciale verjaardag zo, maar een jaar ouder ben je in ieder geval geworden.
Natuurlijk horen er allemaal vrolijke kaarten e.d. bij, maar helaas is mijn computerkunde niet zo groot dat me dat lukt. Die toeters, bellen en slingers moet je er maar bij denken. Ik ben al blij dat ik dit kan.
In ieder geval hopen wij dat je een beetje een feestelijk gevoel hebt vandaag.

Hey Martijn, Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Down Under ben je inmiddels 28 jaar en een paar uur. Hier in het natte en koude Nederland nog niet ;-) Nog 52 minuten te gaan (23:08). In elk geval, geniet ervan! Drink er eentje of twee, of drie of meer! Groeten, Aswin en Shirin