Winterpracht

Nederland, kaatsheuvel

Om het heugelijke feit van mijn verjaardag te vieren zijn Martien en ik naar de Winterefteling geweest. Tot mijn groot plezier sneeuwde het en bleef het ook de hele middag sneeuwen. Het was goed dat wij meer voor de sneeuw en de versiering zijn gegaan dan voor de attracties. Deze liepen een voor een vast of werden gesloten vanwege gevaarlijke toestanden. Toen het donker werd en de feestverlichting steeds meer op ging vallen werd het echt een sprookjestuin. Nat, koud en moe gingen we weer op huis aan. Toen pas kregen we in de gaten en hoorden we op de radio wat een chaos de sneeuw gaf. De sneeuw die wij zo leuk vonden was voor anderen een ellende. Een klein beetje kregen wij daar nog van mee: het ritje naar huis duurde in plaats van goed een kwartier ruim een uur.

Het sneeuwde inderdaad flink. Gelukkig hebben jullie weinig overlast gehad en lekker kunnen genieten van een echt winterwonderland!

Nelleke 2009-12-18 12:26:19

Heel leuk die sneeuw! Mijn bosje bloemen voor jouw verjaardag (niet aanwezig om het tenslotte persoonlijk te overhandigen) duurde 2 uur om het te halen en een gekneusde arm!!! na drie valpartijen. Toen had ik het ook door. Maar bloemen had ik. Als troost is Martien nu sneeuw komen ruimen!!! Wie heeft dat? Je zou er bijna je arm voor kneuzen. Maar mooi is het. Waarschijnlijk zeldzaam in de 21ste eeuw.

Diny 2009-12-20 17:04:37

Hee gaaf met die sneeuw. Fijn dat het zo leuk was!

Ron 2009-12-20 23:32:43

Wauw, wel super mooi zo'n winter efteling met echte sneeuw!!!