Toch nog gelukt

Denemarken, Kolding

Ook voor ons is de voorpret voor een vakantie begonnen. Wij, Martien, Diny en ik hebben van 19 t/m 25 juli een vakantieweek geboekt naar Denemarken. Gelukkig was er nog een plekje voor ons. We gaan een soort rondreis maken met een dagtocht naar Malmo en de terugreis over Duitsland. Aan het programma te zien zullen we veel te zien krijgen en dat is ook onze bedoeling. Het is al langer een wens en nu gaat het er dus toch van komen.

En het is er van gekomen. Na een lange busreis in de stromende regen zijn wij na 12 uur reizen in ons hotel in Kolding aangekomen waar een lekker diner op ons stond te wachten.

Heel goed! Ik ben benieuwd hoe het zal zijn, daar in Denemarken.

Guus 2012-04-14 20:05:02

Hoezee! Hartstikke leuk dat jullie toch gaan. Veel plezier met de voorpret!

Nelleke 2012-04-14 23:04:14

Fantastisch dat jullie besproken hebben, geniet maar vast met volle teugen van de voorpret en straks helemaal als jullie in Legoland zijn!!!!! Veel plezier.