Tulpenroute vanuit Leiden

Nederland, Lisse

Het was een geweldig idee van Nelleke om ons uit te nodigen voor een fietsroute voordat ze naar Italie ging. Ze was namelijk bang dat de bollen al waren uitgebloeid als we later gingen. Het weer was prachtig en we hebben geweldig genoten van het bloemenfeest.

En wie schetst onze verbazing toen we bij het restaurant een soort dubbelganger van Guus op de trap zagen zitten. Wij hebben even vol verbazing zitten kijken, maar enig verschil was er wel. Volgens Nelleke gebruikte hij zijn (gelijkende) handen anders. Maar vooral het schijfje citroen in het biertje maakte toch het echte verschil...

MenM 2009-04-24 22:59:17

Leuk dat jullie de foto's meteen online gezet hebben! En die Guus he, het blijft toch een topper (met die bitterballetjes in z'n ene, en het biertje in z'n andere hand)

Nelleke 2009-04-25 17:15:51

Hey dat is lachen! Vrijdag was ik natuurlijk druk aan het werk, maar bitterballen gaan er altijd wel in natuurlijk.

Guus 2009-04-25 19:26:09

Zo Guus, waarom je tweelingbroer altijd voor ons verzwegen. Waarschijnlijk bang voor concurrentie!!! Maar frappant blijft het. Ze bestaan dus echt dubbelgangers. En de bollen, ze zijn nog steeds even mooi.

Diny 2009-04-26 22:40:22

Mooie bluuumkes!! En TW ziet de gelijkenis ook duidelijk! We noemen 'm Henk :) ! Schuss

Sanne 2009-04-28 19:58:17

Hahhaaha Henk. Heeft hij weer.

Guus 2009-04-29 09:27:24

Ik wil als alternatief dan nog wel, de ons allen welbekende "Harrie" aangeven.