Nederland, Utrecht

Kookschool en Sterrenwacht. Zelf wat kokkerellen en het verplicht opeten...

Net terug van de sterrenwacht en de kookschool. Vanmorgen ben ik begonnen met trakteren en getrakteerd worden voor het naderend stoppen met mijn werk. Daarna zijn we naar de sterrenwacht gegaan, waar ons van alles uitgelegd werd waar ik niets van snapte, maar ik was gelukkig niet de enigste. Daaarna volgde de kookschool. Nou dat was een tamelijk chaotisch gebeuren, waarbij je in groepen een gerecht moest maken, maar als groep moest je helemaal zelf uitzoeken wat het moest worden. Dat gaf een totale chaos die bij ons eindigde in een soort tiramisu, maar dan met bananen!!! Er waren vier groepen en we hadden twee voorgerechten, dat was dus niet de bedoeling, maar wel lekker. Gelukkig maar een hoofdgerecht en dan het toetje. Je wilt niet weten wat we allemaal na en door elkaar gegeten hebben, maar gelachen hebben we wel. Al met al een heel rommelige toestand , maar ontzettend gezellig. Echt een geslaagde dag.

MenM 2007-11-22 23:12:19

Tiramisu met bananen. Dat klinkt als iets wat we met Kerstmis kunnen gaan eten!