Rondje park en felle tweestrijd

Nederland, westerhoven

Zondag was het niet droog. Toen we opstonden sneeuwde het een beetje en dat was een heel mooi gezicht. Eigenlijk wilden we die dag gaan fietsen, maar toen de sneeuw overging in miezerige regen hebben we dat maar niet gedaan. Het park had een natuurwandeling van 5 km. op en rond het park. We besloten daar maar aan te beginnen. Gelukkig viel de regen mee en hebben we de wandeling helemaal kunnen doen zonder al te nat te worden. Daarna hebben we onze consumptiebonnen besteed aan koffie met gebak om energie te krijgen voor een potje bowling. Dit werd een felle strijd tussen Nellek en Ron en achteraan deden nog mee Martien en Maria.
De eerste partij werd na de nodig spares van beiden gewonnen door Nelleke. Hierna ging de tweede partij weer ongeveer gelijk op. Voor de tiende beurt stond Ron twee punten voor. Helaas voor Nelleke werd voordat ze aan de tiende beurt konden beginnen de baan afgesloten zodat het 1-1 werd. Toch leuk als het zo spannend is.

Het was echt een heerlijk weekend en ik kan de woonboot aan iedereen aanbevelen :-)

Nelleke 2010-01-26 12:59:13

Toen ze de baan afsloten had Martien net de bal gegooit. Hij had nog 1 pion staan van zijn vorige worp en de bal stuivende recht op de laatste pion af. Een spare? Nee! De pion werd op het laatste moment omhooggehaald en toen stopte het spel!! Joe