Dagje naar de grote stad

Nederland, Vlissingen

Vandaag gingen we een dagje naar Vlissingen: eerst hebben we het Arsenaal bezocht. Ik ben weer heel wat meer te weten gekomen over de piraterij en de straffen voor deze piraten. Ook de afdeling "onder water wereld" was erg leuk. De foto's staan voor de liefhebbers bij 16 september. Toen we alles gezien hadden zijn we naar boven gegaan op de 65 meter hoge uitkijktoren. Een fraai uitzicht over land en water. De terrasjes die we boven al gezien hadden lokten, dus er op af. We hebben heerlijk aan het water gezeten, daarna nog een wandeling langs het water gemaakt en het winkelcentrum bezocht. Keurig op tijd, vlak voor het verlopen van de parkeertijd waren we weer terug bij de auto en gingen we weer huiswaarts. 'sAvonds de vakantie met een heerlijk etentje afgesloten.

Dat vond ik vroeger wel leuk volgens mij, het Arsenaal. Klinkt ook als een gezellige dag.

Guus 2011-09-17 17:26:00

Zo te zien kunnen Malle Jantje en Piet piraat het samen prima vinden! Volgens mij hebben jullie een leuke vakantie gehad! Op naar volgend jaar! :-)