Vakantie Bretagne en Normandie

Frankrijk, Dinard

Als alles goed gaat (je weet maar nooit in deze barre tijden) gaan Diny, Martien en ik vandaag voor 8 dagen naar Bretagne en Normandie.
Eerst 4 dagen naar Bretage met o.a.een dagtrip naar het eiland Jersey.
Daarna gaan we voor 4 dagen naar Normandie.
De vakantie gaat inderdaad door: er zijn maar liefst 44 liefhebbers.
Om 8.30 vertrekken we naar Lage Zwaluwe waar we overstappen en aan de lange tocht naar hotel Les Tilleuls in Dinard vertrekken.
Het werd echt een lange tocht: 'savonds om 21.45u kwamen we bij ons hotel aan voor het diner!!!

Kijk eens aan, dat klinkt goed!! Veel plezier alvast!

Sanne 2009-01-14 17:28:14

Het begint er op te lijken dat de reis inderdaad doorgaat. Er zijn genoeg liefhebbers, maar er mogen dan geen mensen annuleren want dan gaat het feest alsnog niet door.

menm 2009-05-06 12:49:55

Jeuj! Wel een beetje een vreemde clausule, vind ik: je kunt toch niet 2 dagen voor vertrek alsnog afzeggen?! Ik ga er gewoon lekker vanuit dat het doorgaat, dan gebeurt dat ook (the secret he ;))