Hoera de stucadoor

Nederland, tilburg

Zonder een definief gemaakte afspraak stond gisterenmorgen om 8 uur de stucadoor op de stoep. Tot onze vreugde zei hij dat de klus in twee in plaats van in drie dagen geklaard werd omdat ze vandaag met tweeen kwamen.
Hij werkte erg netjes voor een stucadoor en dus viel het geklieder erg mee. Zoetjesaan begon het vertrouwen te dalen dat het inderdaad in twwee dagen klaar zou zijn, want om 16.30, toen hij naar huis ging waren nog niet alle gele muren weer wit en het plafond en de haard moesten ook nog.
Maar vandaag gingen ze onverdroten met tweeen aan de slag en tussen de middag werd al de vlonder voor het plafond stucen opgebouwd. Jammer genoeg hebben we daar geen foto van, want we konden er niet meer bij. En ja hoor om 16.00uur werd de vlonder afgebroken, en na nog wat kantjes bijgewerkt te hebben vertrokken ze om 16.35u. met het meenemen van alle rommel.
Na een half uurtje poetsen ziet het er uit zoals op de laatste foto's: mooi wit. Nu moet het 5 dagen drogen en dan kan er geschilderd en behangen worden.
Eerst komen ze morgen de vloerbedekking en de gordijnen opmeten zodat in ieder geval de vloerbedekking gelegd kan worden als het schilder- en behangwerk klaar is.
Blij dat het zover klaar is gaan we nu naar ons klaarstaande etentje. Wat een luxe.

Dat ziet er lekker strak uit!

Guus 2011-03-30 12:21:59

Wat goed! De haard is ook echt mooi geworden!

Nelleke 2011-03-31 09:27:43

Heel mooi!

Sanne 2011-04-01 10:35:08

Echt super mooi!!!

Kim 2011-04-01 18:37:00

Is alle ellende weer waad geweest. Ziet er weer geweldig uit!!!!! Tot het volgende eten tje a.s. dinsdag.

wies 2011-04-02 15:39:37

Ik kan eigenlijk maar 1 ding zeggen: WAT MOOI! :-)