Landgoed Aerwinkel

Nederland, posterholt

Wij, Jan, Wies, Martien en Maria gaan voor een weekje naar een bungalowpark in het schone Limburg. Een beetje in het Noorden van Limburg gelegen. Dat is nog niet zo heuvelachtig dat we daar niet gezellig kunnen fietsen. Als we ondertussen ook nog willen mediteren kan dat, want het park ligt dichtbij het klooster van Vlodrop.

Leuk hoor! Jammer dat Yogi niet meer onder ons is; dat maakt Vlodrop toch net iets minder hotspot. Het bedevaartsoord van Jomanda is ook nét wat ver weg. Dus moeten jullie je maar zien te vermaken met fietsen en BBQ (oh, wat erg...) Veel plezier!

Nelleke 2009-01-07 11:29:48

Ho, ho, er is vast weer een nieuwe maharidsja (zou dat zo geschreven moeten worden?) en mediteren hoeven jullie redelijk aardse stervelingen daar echt niet. Wat je wel mag is elke dag verse bloemen brengen, bloemen zetten ze daar niet langer dan een dag neer. Heb ik ook maar gehoord van de plaatselijke commercie. Maar mooi is het er wel (en volgens mij best heuvelachtig, maar daar heeft iedereen andere criteria voor). Veel plezier. Zal best lukken. Diny

Diny 2009-09-02 21:25:46

Veel plezier!

Guus 2009-09-11 15:59:50

Zo, ik kan weer even reageren. Natuurlijk weer als mosterd na de maaltijd, want mijn computer maakte weer eens geen verbinding. Is niet leuk meer. Hopelijk is mijn sms-antwoord wel doorgekomen. Is ook al een zwak punt. Die begin ik onderhand veel te krijgen. Maar mijn fototoestel is nog opperbest zie ik wel. Ik zal hier maar niet zeggen: zie je wel. Dat zou flauw zijn. Veel plezier allemaal. Ik antwoord nog wel eens als mijn computer dat toestaat. Diny

Diny 2009-09-12 18:06:09

Wij probeerden de verdere dagen in te vullen maar helaas blijven we beperkt in het computer gebruik. We kunnen zelf geen foto's plaatsen of pin plaatsen, maar dit gebeurt dan wel als we weer thuis zijn. Verder gaat het goed behalve soms een regenbui. We hebben ons wachtwoord niet bij ons en kennen het niet uit ons hoofd. Dus nog even geduld. Groeten van ons allen uit het midden van Limburg.