Deelnemers en Supporters

Nederland, TILBURG TENMILES

Het was vandaag de tradtionele Ten Miles dag. Een jarenlange traditie gegroeid uit een kleine wijkloop (onze wijk), tot een groot Tilburgs evenement. Altijd een heel gezellige dag met versierde straten, veel muziek, overal spontaan neergezette statafels etc. met drank en lekkers en vooral heel veel enthousiaste toeschouwers en supporters.
Dit jaar waren de weersvoorspellingen niet erg goed, maar bij de kidsloop was het droog en het bleef droog tot na alle wedstrijden.
Guus deed dit jaar ook weer mee en liep echt de Ten Miles (ongeveer 16,50km). Hij bracht het er weer heel goed af, ofschoon hij zelf een minuut of vier sneller had willen lopen. Maar met een eindtijd van 1uur14min44sec in dit toch benauwde weer mag hij niet mopperen, zeker niet als je ziet dat hij als 253 man. recreant geeindigd is in een veld van 2426 gefinishte man. recreanten. En weer een medaille voor bij de verzameling.

Het was weer goed druk langs het parcours. Supporters bedankt!

Guus 2011-09-05 09:51:46

Blijkbaar heeft Guus mij gezien op het balkon.. ik heb nog geprobeerd om 'm te spotten maar het was zo ontzettend druk dat ik er niemand uit kon halen! Maar Guus, goed gedaan jong ;) !