Dagje Efteling

Nederland, Kaatsheuvel

Wij zijn gisteren, ondanks de slechte weersverwachtingen, een dagje naar de Efteling geweest. Traditiegetrouw wilden we met koffie met een appelflap beginnen, maar appelflappen staan niet meer op de kaart. Daarom maar iets anders, wat even lekker is.
Hierdoor gesterkt hebben we eerst de Lego tentoonstelling bekeken en daar veel nieuwe mogelijkheden gezien. Daarna een ronde Efteling gelopen en genoten van de bloemen en het gedoe om ons heen. Het was trouwens helemaal niet druk. De langste wachttijd was 20 min!!! Voor degenen die nog een buxus boompje willen/moeten knippen hierbij een paar foto's met leuke voorbeelden.
Toen we onze voeten begonnen te voelen hebben we nog een rondje boot, trein en Laaafrail gedaan en de Efteling vanuit een andere hoek bekeken.
Tot slot hebben we nog genoten van een rondje Sprookjesbos. Een geslaagde dag, met maar een buitje regen.

Leuk dat jullie toch zijn gegaan, en wat fijn dat het niet overdreven druk was. Die langnek is echt een inspiratiebron, vooral met die ogen!

Nelleke 2009-07-31 14:10:12

Ik wist het al, maar evengoed erg leuk. En de bloemen blijven magnifiek. Zeker als je er op je dooie gemakje door kunt lopen.

Diny 2009-08-02 21:00:24

Aan Ome Martien z'n gezicht te zien hebben jullie er goed van genoten! En pap heeft met zijn verjaardag een buxus boompje gekregen dus wellicht kunnen jullie je inspiratie daarop loslaten?