Nederland, tilburg

Aangekomen

Als het goed is zijn jullie nu wel aangekomen. Ik hoop dat de reis voorspoedig is verlopen.
Voor de liefhebbers van zomers weer: jullie zijn net op tijd vertrokken naar warmere oorden. Je zult het geloven of niet, maar de eerste (nog zeer natte) sneeuwvlokjes zijn hier gevallen en men waarschuwt de komende nachten voor lichte vorst met 'smorgens gevaar voor gladde wegen en bruggen.
Ik weet niet hoe het ginds is, maar vorst en gladde wegen zullen jullie wel niet zien. Misschien worden jullie van dit bericht wel extra vrolijk.

hoi Maria, Van dat berichtje van jou worden wij heel vrolijk, want wij zitten te wachten op de eerste sneeuw zodat de ski's uit het vet kunnen worden gehaald. Als het echt wit wordt gaan wij direkt naar Guus mailen zodat hij zich alvast ook weer op de volgende vakantie kan gaan verheugen, die arme jongen heeft nog heel wat in te halen. Wij hopen dat hij dubbel geniet, moet lukken. groetjes, Toos

Toos 2007-11-17 11:51:36

Hoi Toos, Ik heb even over je email nagedacht of ik medelijden met Guus moet hebben. Eigenlijk vind ik dat Guus niet zo'n arme jongen is. Zit verdorie voor 6 weken in NZ. Hele volksstammen komen daar nooit. (Ik bijvoorbeeld) Maar het familiegebeuren: Wintersport is natuurlijk ook wel weer een hele belevenis in jullie familie. Bij ons zeggen we dan wel eens: Dit houden we er in. Ik heb net trouwens een sms van Guus gehad, dat ze morgen een tweede poging doen voor pindat. Wat er dan fout is gegaan of dat ze geen mogelijkheid om te internetten hadden weet ik niet, maar we moeten nog maar even afwachten. Hopelijk lukt het wel. Groetjes, Maria