Kasteel Havixhorst

Nederland, Zwolle (Wijk)

Aangezien het regende toen we de sleutels van de kamers ingeleverd hadden, zijn we maar niet naar de survivalrun gaan kijken. We zijn alsvast een stukje naar huis gereden naar Kasteel Havixhorst, in De Schiphorst vlak bij Zwolle.
Dit kasteel heeft een beeldentuin met een aantal beelden uitgeleend door Beelden aan Zee. Gelukkig was het ondertussen droog geworden en zijn we eerst naar de grote ooievaarskolonie gegaan. Toch een indrukwekkend gezicht.
Daarna hebben we de beeldentuin bekeken en nog heerlijk in de lounge koffie/thee gedronken.
Toen zijn we weer ieder op wegnaar huis gegaan.
Het was een gezellig weekend.

Was zeker gezellig! En de foto's zijn weer goed gelukt, zelfs de ooievaars zijn te zien.

Nelleke 2011-01-26 19:30:59

Leuk om zo de foto's weer te zien! Het was inderdaad een lekker weekendje.

Ron 2011-01-27 16:55:31

Chuckie op foto 5 :-D

Guus 2011-01-28 11:03:25

Ik had al gehoord dat het gezellig was en de foto's bevestigen dit nog maar eens, leuk!