Fietstocht en rondvaart op de Berkel

Nederland, Meddo-Eibergen

Na de tekst bij de vorige foto's op de verkeerde plaats gezet te hebben: nu goed.
Gerda was gevraagd om een nieuwe fietsroute te controleren op juistheid en duidelijkheid. Dus gingen we op pad. De eerste 15 kilometers gingen uitstekend, maar toen (we volgens ons dan) de snelweg opgestuurd werden liep het helemaal fout. Na we wat over tamelijk onbegaanbare paadjes geploeterd te hebben belandden we weerop een verharde weg.We hebben de route maar opgegeven en hebben heerlijk in de zon op een terras gezeten.
Daarna zijn we door een fikse regenbui naar Eibergen gefietst en hebben het streekmuseum bekeken waar gerepeteerd werd voor de nacht van de magie, Mijn museumkaart deed wonderen: we mochten alle vier op mijn kaart naar binnen!!!
Ondertussen was het weer droog en gingen we naar het botenhuis en hebben we we een leuke boottocht gemaakt. Het voordeel van deze natte zomer is toch wel dat de natuur prachtig is. We hebben er van genoten.
Na nog ergens iets gegeten te hebben zijn we heel tevreden weer naar Tilburg vertrokken.

Haha die museumkaart hebben jullie er nu wel uit :-). Leuk uitje, jammer van de fietsroute.

Ron 2011-09-01 22:31:49

Hahaha die kostuums. Hebben jullie weer, 'nacht van de magie'.