Regenbuien

Nederland, Posterholt

Deze dag was het niet zo'n mooi weer. Erg bewolkt en af en toe een flinke regenbui. Dus eerst maar wat boodschappen gedaan en daarna een wandelkaart gaan kopen. Er vertrokken verschillende tochten vanaf het park en vol goede moed, gewapend met paraplu's togen wij op pad. We waren nog maar net onderweg of we zagen een echte onvervalste schaapskudde met herder en hond. De hond had het erg druk want de kudde moest verhuizen, erg leuk om te zien. Daarna hebben wij een flinke wandeling gemaakt door Posterholt en omgeving. Deze keer verdwaalden we niet, ondanks het feit dat we af en toe van de route af moesten wijken vanwege voor ons onbegaanbare zandpaden. 500 Meter voordat we weer op het park waren belandden we nog in een stortbui zodat we alsnog kliedernat thuiskwamen. We hebben ons daarna weer warm gegooid op de bowlingbaan.

Dan weet je dat je in Limburg bent: een kudde schapen met herder :-)

Nelleke 2009-09-18 16:52:43

Jammer dat er geen bowling actiefoto's zijn. Ik herinner me mooie foto's uit het verleden waarop ons mam die de ballen richting kegels slingert.

Guus 2009-09-19 13:50:42

Ik mis ook wat voetjes die her en der bungelen...

Sanne 2009-09-19 15:38:21

Wie had er eigenlijk gewonnen met bowlen :-)?

Ron 2009-09-22 09:05:36

Heet hangijzer Ron: we hebben twee partijtjes gedaan. Een keer heeft Martien en een keer heeft Jan gewonnen. Een keer heeft Wies verloren en een keer ik. Blijven oefenen dus maar: misschien wordt het nog wel eens wat. Maria