En het busje kwam nog een keer.

Duitsland, Soest

Rond half negen zaten we weer aan het ontbijt en zowaar de lunch tasjes stonden al weer op onze tafel. Wat een luxe hier allemaal, elke dag schone handoeken het bed opgemaakt,geweldig eten en drinken en elke avond wat anders. Vanavond was er meloen met ham,macaronisalade, aardappelsalade,heerlijke goulashsoep,spruitjes,komkommersalade,krielaardappeltjes, aardappelroosjes beenhammetjes,vis en voor na heel lekkere caramelpudding, vruchtjes 3 soorten ijs.
Vandaag stond dus de bus weer om 10 uur klaar en het reisdoel was Soest en dat ligt net een beetje buiten het Sauerland.
Onderweg verteld de chaufeur vanalles over de omgeving, welleswaar in het duits maar redelijk goed te verstaan.
Ook hier in Soest krijgen we weer 2 uur de tijd om het stadje te verkennen, het weer is wat kouder dan gisteren maar droog en de zon is er ook zo nu en dan bij.
Voor morgen staat er een gecombineerde bus/bootreis op het programma,maar we besluiten om die kaarten maar in te leveren want eigenlijk willen we nog even naar een Aldi om wat mummelman en andere snaps in te slaan. Ook willen we nog wel even naar Winterberg om wat te winkelen.
Wellicht komen we hier nog wel eens, dan kunnen we die andere busreis wel maken.
Vandaag heb ik gevraagd of we een extra kussen konden krijgen want die zijn hier wel erg dun, en ja hoor prompt liggen ze al in de kamer.
Het personeel is hier alleraardigst en zeer behulpzaam en vriendelijk,
Geen wonder dat het hier altijd volgeboekt is en het is de prijs dan ook meer dan waard.

Sinds wanneer drinkt Hannie witte wijn😉