Prachtige dag met een minder mooie bestemming

Nederland, Hooghalen

Zondag vaderdag.
Als ik vanmorgen de voortent instap komt me de warmte al tegemoed en dat is niet verwonderlijk want de voorspellingen voor het weer lijken voorlopig goed te zijn .
We gaan vandaag niet weg want Ingrid en Dick hebben aangegeven dat ze willen komen,pas in de middag dus we hoeven ons niet druk te maken.
Ze nemen gebak mee bij de koffie en een bus slagroom en dat smaakte goed.
Ze bleven niet eten. Wij eten aardappelpannekoekjes met sla en ei lekker. En we hebben het buiten klaar gemaakt op een gastelletje want het is warm om in de caravan te koken.
We kunnen tot laat buiten zitten.
Maandag, gisteren plan gemaakt om vandaag een flinke fietstocht te maken dus vroeg weg, nou vroeg het wastoch alweer kwart voor twaalf voordat we gingen, je kent het wel nog even gauw naar de wc, enz.
Ons doel is vandaag Voormalig kamp Westerborg zou vorig jaar al maar is er toen niet van gekomen.
We besluiten om niet op de nummers te fietsen maar de snelste route te nemen want anders word het veel te lang.
Het is een mooie route. Het ruikt heerlijk in de bossen.In Westerborg is een info centrum waar ik een routebeschrijving krijg naar het kamp en dan blijkt dat het nog 9 km is om er te komen. Het is een hele oppervlakte met overal informatieborden.
Ikzelf ben in de oorlog geboren en heb van de oorlog niks gemerkt, en vind het moeilijk om me een voorstelling te maken wat al deze mensen hier hebben meegemaakt.
Terug via Beilen waar we bij de ah een piza kopen want we hebben alletwee geen zin aan koken met deze hitte.
Het is al 6 uur als we de camping op rijden en hebben dan 63 km op de teller staan.
Morgen maar weer wat rustiger aan.