Vaderdag

Nederland, Ruinen

Vaderdag vandaag.
Zelf doen we hier niet aan mee. Voor velen is dit verplicht bezoekjes afleggen we zien hier op de camping ook veel bezoekers vandaag.
Toch hadden we vandaag ook bezoek. Ingrid en Dick zijn geweest toch leuk.
Na de lunch vertrokken ze weer en konden wij nog even een ritje maken. Eerst was het koud op de fiets de zon wou niet echt doorbreken. Deze keer had Harm een route uitgestippeld en die ging via Ruinen. Onderweg hebben we nog een tuin bekeken want er was open tuinendag. Deze mevrouw deed ook aan pottenbakken en dat was ook goed te zien in de tuin, het was een mooie tuin maar wat een onderhoud zoiets, deze mensen gaan vast niet zo lang op vakantie als ons.
Onderweg kwamen we nog een veld tegen met aardappels was een mooi gezicht.
Voor morgen word er veel en langdurige regen voorspeld dus dat lijkt niet best.
Inmiddels schiet onze vakantie al aardig op nog een dag of 10 . Ik hoop wel dat we nog wat kunnen fietsen.

Wij kwamen vandaag langs een aardappelveld dat in bloei stond.