Verandering van spijs.

Nederland, Limburg

Augustus, vele jaren was dit de maand dat we naar Heerde gingen.
Bij Jan en Karin op camping De Klippen, een mooie camping, schoon, goedkoop, en gezellig. Geen kantine geen bingo en geen overdekte fietsenstalling maar dat hebben we niet gemist.wel een mooi tegelplateau voor de caravan en het mooie grasveld waar Jan erg zuinig op was. Links vanaf de camping zat je zo in Heerde voor onze boodschappen, ging je rechts dan ging je richting Epe met iets meer winkels. De hei die altijd in aug. in bloei staat.
De grote rommelmarkt in Hattem en de IJssel waar we vaak langs fietsten.
Ons veldje waar we metelkaar koffiedronken als Sjoerd weer taart gebakken had.
Maar verandering van spijs doet eten en daarom hebben we besloten om nu maar eens wat anders te doen.
Al jaren wil ik graag naar Lottum waar eens in de twee jaar een rozen festival is maar wel altijd in aug. en omdat we dus altijd in Heerde zaten kwam het er niet van om daar eens heen te gaan.
En dat kan nu dus wel en vandaag zijn we neergestreken op camping de Merel in Melderslo wat ongeveer 5 km. van Lottum af ligt zodat we volgende week op de fiets naar Lottum kunnen als het weer natuurlijk meewerkt want het weer zit deze zomer niet mee.
We zien wel. Na 207 km. vinden we zonder problemen de camping, waar we met koffie worden verwelkomt door de aardige bazin die net het keurige toiletgebouw aan het schoonmaken was. Ze wijst ons de plaats en geen tegels voor de caravan , maar kunstgras een nieuwe ervaring voor ons en ik moet eerlijk zeggen het valt niet tegen.
Nadat we de luifel hebben opgezet is het tijd voor een glaasje en een hapje ,hebben we wel verdient, morgen zien we verder.