Droog

Duitsland, Bad Zwischenahn

Ondanks het tikken van de regen vrij gauw in slaap gevallen gisteravond.
En het is gelukkig droog vanmorgen en zowaar de zon schijnt ook nog.
We doen het rustig aan vanmorgen ik moet eerst maar eens douchen en haar wassen dat is gisteren nat geregent en zit dus niet zo fraai.
Het is dan ook al bijna twaalf uur voordat we vertrekken,we hebben een route uitgezocht die hier in Westerstede begint,we hebben uitgevonden hoe het hier werkt met de routes.
Er zijn verschillende routes die van hieruit beginnen en die hebben allemaal een nummer, op het kaartje kun je zien hoeveel km. ze zijn .
Het nummet wat je kiest b.v 9 staat bij het begin en dat nr. blijf je volgen. Erg simpel dus.
Via bospaadjes,zandweggetjes en door de natuur fiets het mooi.
We komen ook weer bij het rododendronpark langs waar we gisteren waren Er staan veel auto,s en fietsen.
Onderweg komen we nog een park tegen en ik schreef het gisteren al,als je alles van te voren eens wist waren we vast al heel rijk geweest want dit park was gratis en hiet kon je doorheen fietsen en was eigenlijk nog veel mooier.
Al fietsend kwamen we in het park een ontzettend grote boom kwekerij tegen met allemaal heel aparte bomen, prachtig gezicht.
Het is al bijna drie uur als we in Bad Zwischenanhn aankomen,het is er erg toeristich en onze magen beginnen te protesteren dus we zoeken eerst maar eens iets eetbaars een broodje met een soort hamburger van vis smaakt goed maar koffie hebben ze daar niet.
Even verderop zien we een bakkerij waar ze koffie hebben met een hollandse kersen taart heerlijk.
Het weer is wisselend dan weer zon en dan weer bewolkt en dat kun je dan ook merken aan de temperatuur. Toch is het geen slecht fietsweer.
eenmaal weer bij de caravan zien we dat daar een bui is geweest hebben we geluk gehad.
Nog even lekker in het zonnetje met een borreltje en dan genieten van de Spargels die we gisteren kochten.
Ze waren heerlijk.

Ik heb vandaag ook ee heerlijke dag gehad met ons meiden groepje een boottocht over de vecht gemaakt en veel mooie rodondenderoms gezien..