Zondag

Nederland, Oudewater

Vandaag niet zo veel te melden het is zondag en dat betekend dat we iets uitgebreider ontbijten dan op een gewone dag.
Suikerbrood van thuis en krenten rozijnen brood, thuis hebben we ook een gekoot eitje erbij maar daar hadden we nu geen zin in.
De zon schijnt en het is warm in de zon, mooi fietsweer. Harm en Marianna gaan niet mee.
We fietsen richting Oudewater dan richting Hekendorp ook weer een prachtige route en veel fietsers onderweg. Als we vertrekken staat de thermometer op ongeveer 27 graden maar gaandeweg zakt de temperatuur naar 17 graden en de zon is ook verdwenen en dat kun je merken, ook krijgen we nog een paar spatjes regen maar gelukkig niet noemenswaardig.
Uiteindelijk om 3 uur vinden we een bankje waar we even wat kunnen eten en drinken er stoppen een paar dames die er blijkbaar ook wilden zitten en ik zeg dat ze er wel bij mogen komen zitten wat ze dus ook doen en we hebben gezellig met hun zitten praten.
Terug weer via Oudewater maar nu door het centrum gefietst en eerlijk gezegd viel dat wat tegen.
Later komt de zon weer tevoorschijn en dan is het toch wat aangenamer van temperatuur.