Lange dag

Portugal, Albufeira, Balk

Gisteren koffers gepakt, opruimen en vroeg op bed, al is dat een wassen neus want ik heb de hele nacht niet geslapen. Wekker gezet op kwart voor vijf Brrr vroeg hoor.
Een paar broodjes smeren en elk een bakje yogert naar binnen werken. Kwart voor 6 precies komt het busje ons ophalen, er zitten nog 4 mensen in.
Er staat bij aankomst al een aardige rij voor de balie maar we zijn al vrij gauw aan de beurt. Alles moet weer af horloges riemen jassen uit alles gaat door de scan, na goedkeuring hebben we nog even tijd. Het is een kleine luchthaven. 2 kopjes koffie 6.40 maar ja je mag geen drinken meenemen. We moeten naar gate 54 en even voor half negen vertrekken we. Ik word er altijd een beetje emo van want ik vind het nog altijd een groot wonder als ik zie hoeveel mensen, bagage enz, zomaar de lucht ingaat.
In notie zitten we boven de wolken we hebben een goede vlucht en ik denk dat we allebei we even hebben geslapen.
De temperatuur in Holland is wel weer even wennen.
Als we de koffers binnen hebben belt Sjoerd Harm en voor ons is het even zoeken waar de uitgang is na wat zoeken zie ik Harm lopen en zo zijn snel in Zaandam waar Marianna soep broodjes en een salade klaar heeft voor ons. Even bijkletsen en het iszomaar vijf uur geworden. Ze heeft ook nog een warme maaltijd voor ons, wat is het toch een lieverd hè.
Dan gauw naar huis, Jantje heeft de kachel al aangezet, dus is het niet zo koud in huis.
Wat is het thuis toch ook weer mooi er staat alweer van alles op het programma. Nog even en we kunnen weer met de caravan op pad, hoop dat we een mooie zomer krijgen.