Balk, Lemmer, Lapjes en verhuizen

Nederland, Roden, Stadskanaal

Zondag even naar huis, verjaardagen vieren van Alice, Sem, en Sterre. En toevallig houden ze dat allemaal op de zelfde dag. Meteen de was mee genomen en in de machine gegooid het was mooi weer dus kon het ook nog even drogen buiten.
We wilde niet een nacht blijven want ik had daar niks in huis. Om 2 uur werden we bij Alice en Sterre verwacht, we konden buiten zitten hebben wel even gezellig gezeten bij haar moeder en de vriend van haar moeder. Toen naar Lemmer en ook daar konden we buiten zitten. Daar soep met een hamburger gehad dus hoefden we thuis ook niet meer te eten. Inmiddels was het begonnen te regenen en onderweg naar de camping is het bijna niet droog geweest.Vandaag de laatste dag hier op deze camping.
Gisteren nog dingen gedaan die we nog wilden doen vanaf hier.
Eerst koffie gedronken met overgebleven gebak van Ingrid en toen naar de vrijbuiter waar we een nieuw grondzeil hebben gekocht ik had een kortingsbon uit de agenda van de postcode loterij en kreeg daarop 20% korting. Toen op naar Stadskanaal daar zit zo,n mooie stoffenzaak daar moest ik even heen. Voor mij is dat een snoepwinkel maar dan met lapjes.
Heb me daar weer even uitgeleefd, heerlijk. Maar minder leuk was dat we hoorden dat ze er mee op hielden aan het eind van het jaar waarom weet ik niet.
Nog wat boodschappen gedaan bij de A. H en Lidl en toen was het alweer 6 uur.
Het weer was deze twee weken een spelbreker we hopen dat het nu wat beter gaat, het is in ieder geval niet meer zo koud.
Morgen dus naar Stuifzand, nieuwe omgeving en andere camping. Leuk.