Zon regen zon

Nederland, Woerden

Maandag, het is mooi weer en de mannen willen vissen vanmiddag, de afgelopen dagen hebben ze een mooi plekje gevonden, helaas is het in het water wat voor de camping loopt niet mogelijk omdat het vol met eendekroos zit.
Zaterdag hebben ze al maden gehaald. Mariaana en ik gaan boodschappen doen in Benschop daar zit een Plus winkel dus daar redden we ons wel.
Het is ongeveer 5 km. vanaf de camping maar verder is er geen winkel te bekennen.
Verder maken we ons niet druk vandaag en gaan terug weer naar de camping. Niet lang daarna arriveren de mannen ook en je geloofd het of niet, meteeen controle en wat blijkt ze mogen daar niet vissen terwijl ze alletwee een vispas hebben, nee daar moet je dus weer een aparte vergunning voor hebben, overal moet je hier in Nederland extra voor betalen net als met de toeristen belasting je bent Nederlander maar ga je op vakantie in je eigen land dan moet je toeristen belasting betalen ,belachelijk .
Maar goed de mannen kregen een waarschuwing en mochten vervolgens toch blijven zitten en ze hebben ook nog wat gevangen al waren het alleen maar kleintjes.
Dinsdag, regen eerst buitjes maar later blijft het regenen, we verlaten de camping dan ook niet vandaag.
Op de camping lopen een stel leuke kippen en in de sloot naast onze caravan zwemmen zwanen. En er is zelfs een mini biblitheekje.
Er staan hier verschillende Opa,s, en Oma,s die kleinkinderen te logeren hebben er is hier veel vertier voor kinderen.

Woensdag 16 aug.

Prachtig weer zon en droog.
Ik zet een ritje uit we moeten wat boodschappen doen en proberen in Woerden een Lidl te vinden wat nog niet makkelijk is.
Nou dan eerst maar koffidrinken op een terrasje en besluiten om dan maar verder te fietsen via een mooie route naar Oudewater.
En opeens komen we zomaar de Lidl tegen en maken daar dankbaar gebruik van dus.
We kunnen nog tot 9 uur buiten zitten.

Het was een mooie dag

Marianna 2017-08-16 22:12:57

In Oudewater zit een Jumbo en een Aldi niet ver van elkaar. Is ook ongeveer 5 kilometer.

Sjoerdje 2017-08-17 19:08:04

Het kan ook de Lidl zijn.