Een super mooie dag

Nederland, Yde

Aangezien het internet hier op de camping een groot drama is heb ik gisteren geen verslag kunnen plaatsen.
De camping staat helemaal vol en wij staan helemaal op het achterste veldje.
Ik zit nu in de kantine en hier heb ik tenminste ontvangst.
Vandaag lijkt het mooi weer te worden en het lijkt niet zo maar het is zo.
Dus na de koffie gauw wat proviant mee en op de pedalen.
Via smalle fietspaden waar je elkaar niet kunt paseren en af moet stappen, langs prachtige natuurgebieden waar het stikt van de vogels,en waarvan je sommigen op het nest ziet zitten, langs een hunnebed en zelfs een oplaadpaal voor fietsen ,scoot mobiel,enz midden in het bos.
Zo komen we ook bij een brugje waar de fiets mee omhoog moet en weer naar beneden, bij een mooi picknick plaatsje met een molen, waar we onze meegenomen proviant maar genuttigd hebben.
Het is gezellig druk met fietsers onderweg.
Via het Paterswoldse meer fietsen we weer naar de camping.
Ik ga nog even bij Intree snuffelen, vorig jaar was ik er met Marianna en vonden we er niks aan, nu heb ik echt wel leuke dingen gezien.
Ook de winkel ertegenover met mooi glaswerk nog even bezocht ,nee niks gekocht hoor.
Sjoerd heeft de koffie klaar als ik terug kom.
Gisteravond heeft Sjoerd het voetballen gezien in de kantine en dat is dan heel gezellig en de boer zorgde weer voor lekkere hapjes zei hij.

Geniet er maar van het mooie weer. Voor ons ziet heter niet zo mooi uit de 1e week van juni.