Rustdag en mooi weer

Portugal, Albufeira

Vandaag hadden we een rustdag. Een blik door de gordijnen verteld ons dat het zonnetje alweer uitbundig schijnt. We besluiten om het vandaag wat rustig aan te doen☀️.
Bij aankomst maandagavond in ons appartement lag er een tas klaar van Primavera met een fles water erin en twee bonnen eraan geniet ,voor een gratis kop koffie met gebak bij de bakker hier om de hoek☕️🍰 We besloten om die vandaag maar eens in te wisselen.
Op de foto zien jullie wat we uitgekozen hebben en dat is voor herhaling vatbaar heerlijk gebak. Meteen een paar broodjes voor Sjoerd meegenomen bij het andere bakkertje 7 dagen per week open en heerlijk brood zegt Sjoerd en ik geloof hem graag.
Na de middag gaan we naar het zwembad, gisteren was er nog maar 1ligbed vrij en er stond nog 1 waar een handdoek en een boek op lag met niemand erbij, later kwam iemand de spullen ophalen toen Sjoerd erop ging liggen, stond er een vrouw te gebaren dat hij van haar was ,gekke mensen.
Vanmiddag zagen we weer dat mensen de bedden naar hun balkon sleepten terwijl er duidelijk staat dat dat niet mag. Maar vanmiddag lagen we er alleen. Het is een prachtige dag geweest. Morgen zijn we hier alweer een week de tijd vliegt.⛱