Een zeer lange nacht

Nederland, Fuengirola

Het word een lange nacht, om 2 uur rijden we naar de Wurdze om Obe en Tjimkje op te halen, gelukkig passen alle koffers in de auto.
Het is rustig op de weg we komen in het begin niemand voorbij.
Ook op Schiphol is het uitermate rustig,we kunnen meteen inchecken.
Rond 6 uur begeven we ons naar Gate C 16 waar we rond 6.40 uur kunnen instappen.
Precies op tijd gaan we de lucht in. Het is nog donker en we zitten aan het middenpad dus zien verder niks van het opstijgen, ik blijf het altijd een groot wonder zo,n groot toestel met zoveel mensen en al die bagage aan boord.
We hebben een rustige vlucht de meesten proberen wat te slapen wat mij niet lukt.
Na een kleine drie uur vliegen landen we dus op Spaanse bodem en het zonnetje schijnt dat lijkt dus goed. Ook de koffers zijn er snel dus op zoek naar de bus die ons naar het app. brengt. Het is geen lange rit, O & T gaan er eerst uit die zitten in een ander app. dan ons.
Het is nog een aardeig eindje rijden naar ons onderkomen dus we kunnen die afstand niet makkelijk lopen om bij elkaar op de koffie te komen, maar eens uitzoeken hoe we dat het best kunnen oplossen.
We worden op de boelevard afgeleverd en moeten dan nog een stukje lopen om bij het app. te komen.
Eerst inchecken en ik moet meteen al een borg betalen voor de afstands bediening van de t.v.
Het app. is klein en staat niet in vergelijking met wat we vorig jaar on Portugal hadden, maar we moeten het ermee doen, het is sterk verouderd maar wel schoon verder is de keuken minnimaal ingericht. Het is op het balkon al heerlijk zitten in de zon.
Nadat ik de koffers heb uitgepakt gauw een bakje koffie zetten en dan snel om een paar boodschappen want er is nog niks in huis natuurlijk. De supermarkt hebben we gauw gevonden en slaan eerst het nodige in.
Op de terugweg meent Sjoerd dat we via een ander straatje ook wel bij het app. uitkomen, nou mooi niet dus.
En dat is niet leuk als je een fles water van 5 liter en een grote zak sinaasappels moet meesjouwen waarvan de zak steeds verder kapot scheurt.
De smaak van de sinaasappels maakt later veel goed.
Terug in ons app. Lopen er een paar mensen in de hal waarvan Sjoerd denkt dat hij ze wel eerder heeft gezien, de man loopt achter de rolator en ook ik heb die kale kop wel vaker gezien.
Na een praatje met hun blijken het mensen te zijn waar we vorig jaar op de camping in Eelde naast hebben gestaan en waar ik voor vertrek van de camping mijn beklag over heb gedaan bij de camping omdat die man steeds achter onze caravan reed met zijn auto en ons smorgens wakker maakte met zijn lawaai. Ook hebben ze nooit een keer goeiendag gezegd.
Later hoorden we dat ze helemaal niet meer op die camping stonden en weg waren.
Ja je weet het natuurlijk al dit waren die mensen die je dan hier tegen het lijf loopt en er wel een gesprek mee hebt,hoe raar kan het lopen.
We kunnen alle tv zenders van Nederland hier krijgen dus dat is mooi. Maar toch duiken we vroeg ons bed in en zijn in notime in dromen land.

Nachtkastje er tussen, geen kastje er boven het is dus allemaal veilig. Geniet maar lekker