Hollands weer

Portugal, Albufeira

Hoe een dag anders kan verlopen dan het plan was.
Het is droog en er is een zwak zonnetje, we willen eigenlijk een paar boodschappen doen en verder weten we het nog niet. Als we de koffie op hebben gaat de bel het is Obe hij heeft een Appje gestuurd maar kreeg van ons geen antwoord nee logisch als je niet op internet zit dan kun je ook niet appen. Ik heb al verteld dat wij hier moeten betalen voor internet en dat betekend dat we liever met de iPad op internet zijn verbonden dan met de telefoon. Maar zijn we bij Obe in het appartement daar is gewoon overal WiFi dan kan Sjoerd gewoon appen.
Obe wou naar het autoverhuur bedrijf om voor volgende week een auto te huren en vroeg of wij meegingen. Om half twaalf haalde hij ons op samen met zijn schoonzus en zwager, maar helaas het verhuurbedrijf bleek gesloten ze was even weg nou dan gaan we toch bij de bakker naar binnen en nemen koffie met wat lekkers erbij. Maar het verhuur bedrijf blijft gesloten.
Dan lopen we THE Strip maar over,vervolgens gaan we nog even mee met Obe en Stsjimkje want Obe heeft weer wat problemen met de computer en we drinken daar koffie.
Hij verteld nog dat ze uit eten gaan en heeft meteen voor ons ook maar gereserveerd, dat vinden wij niet erg.
Nog even bij de bakker langs en kunnen toch nog even op het balkon in de zon in de luwte maar oh wat is het koud vandaag .
Om 6 uur worden we opgehaald en hebben gezellig gezeten.
Nu nog even een spelletje en naar bed tot morgen.