Strand van Albufeira

Nederland, Albufeira

Vanmorgen uitgeslapen het is een beetje bewolkt. Vannacht heeft het ook wat geregend.
Na de middag maar weer op pad en lopen en lopen. HET doel is om het strand maar eens op te zoeken en dat valt nog niet mee. Sjoerd dacht dat hij wel wist waar we heen moesten maar dat ging niet goed de weg liep dood dus weer terug. Toen hebben we het treintje maar genomen. We konden met de roltrap naar beneden, het was nog rustig overal het seizoen is duidelijk nog niet aan de gang en er is erg veel leegstand hier.
Met het treintje weer terug en boodschappen gedaan en meteen een plaatsje besproken om vanavond te eten kip piri piri. Om 7 uur kunnen we er terecht dus eerst de boodschappen maar even naar het appartement gebracht en even uitrusten.
Dus om 7 uur maar weer op pad. We bestellen elk een halve kip piri piri ik met tomatensalade en Sjoerd met patat. Nou volgens mij waren de kippen op dieet geweest. Thuis kan ik niet eens een halve kip op en hier had ik er nog wel een gelust. Er zaten naast ons ook mensen en die vonden de porties ook nogal klein.
Maar dit is onze eerste keer dus kunnen we nog geen vergelijking maken.
De rekening was dik 15 euro dus daar val je je geen bult aan.
Nu zitten we heerlijk uit te rusten met een kopje koffie nog even tv kijken en een spelletje op de iPad het slaapt hier lekker de bedden zijn goed.