Pinkstermaandag

Nederland, Drenthe

Ondanks dat we de hele zondag in de caravan hebben doorgebracht heel goed geslapen.
Het weer lijkt iets beter te zijn zou de tent ervoor kunnen? Eerst maar eens rustig koffiedrinken dan zien we wel weer.
Het zonnetje schijnt in ieder geval.
Toch nog een klein buitje maar dat is gauw weer voorbij.
We gooien gauw de tent ervoor en alles gaat van een leien dakje.
Kan ik eindelijk mijn vermaakte gordijntjes ophangen.
De oude knijpertjes die er aan zaten waren stuk, dus heb ik het hele bovenstuk eraf geknipt met knijpertjes en al.
Ja en dan zijn ze natuurlijk veel te kort, maar gelukkig heb ik altijd wel wat stoffen op voorraad dus dat was geen probleem.
Had nog een mooie lila kleur lap liggen deze in repen geknipt en overal een stuk tussen gezet.
Kon ik ze meteen ook allemaal even lang maken want dat waren ze ook niet.
Nieuwe roeden gekocht, lussen bevestig waar de roeden in konden en allemaal lussen aan de gordijntjes en voilla zie het resultaat.
En dan moet alles natuurlijk weer bijelkaar passen, dus lampje pimpen, kaarsjes op de rommelmarkt gekocht, kleed over tafel gemaakt van de stof die ik van Marianna kreeg vorig jaar,stiekem nog een butler Tray mee genomen en ons huiskamertje is weer up to date.
Het is verder droog gebleven hier. We keken nog even naar omroep Fryslân naar de Elfstedentocht daar was het regen en donker niet best weer voor de fietsers.
Morgen komen Harm en Marianna en de voorspelling voor het weer lijkt iets beter.
We zitten hier nu eenmaal en moeten er wat van maken.
Als fietsen niet lukt gaan we met de auto, Ikea, Duitsland, winkelcentrum Hoogezand genoeg te doen dus.

Oh nostalgie... Op een camping met caravan! Veel plezier! En hopenlijk goed weer. 😃😃