Hollands weer

Nederland, Benschop

Vrijdag, wat een weer veel regen vannacht en vanmorgen. het is al haast drie uur als we op de fiets stappen om naar Ijselstein te gaan.
Het is ongeveer 9 km en we hoeven ons niet te haasten want de markt duurt tot 8 uur.
Sjoerd laat een paar pasfoto,s maken en wij bezoeken een paar winkeltjes overigens niks bijzonders.
Een kopje koffie op een terrasje en we eten bij de chinees, hebben we thuis ook geen drukte meer, het blijft gelukkig droog.
Zaterdag, ook weer wisselend weer dan weer regen en dan weer zon, we gaan maar even met de auto, eerst naar Lopik naar de bakker helaas zijn de aardbei gebakjes die we vorige week hadden op nou dan maar wat anders zal vast ook lekker zijn.
Van Lopik naar Oudewater waar we een doe het zelf zaak opzoeken Harm moet nieuwe kabel kopen er zijn steeds problemen met het electrisch en naar later blijkt komt het door een oude kabel van Harm. Gelukkig kunnen ze krijgen wat ze nodig hebben. Dan naar het centrum van Oudewater en dat is best leuk en gezellig druk, het lijkt wel wat op Sloten.
We maken vanavond gebruik van de keuken van de camping en eten patat met een frikandel lekker makkelijk.
Vandaag is het zonnig en de temperatuur is in ieder geval aangenaam. Na een zondags ontbijt drinken we koffie met gebak van de bakker uit Lopik.
Verder houden we ons rustig de luie stoel moet ook eens worden gebruikt maar als de zon verdwijnt is het toch behoorlijk fris. Sjoerd gooit een hengeltje uit achter in het slootje maar de vangst is nul.
Morgen zien we wel weer het weer lijkt beter te worden.

Wat jammer dat jullie daar niet stabiel weer hebben. Wij hebben daar genoten, maar hadden dan ook steeds mooi weer.